Verzendbeleid

Laatst bijgewerkt: 5 september 2025

1. Algemene Verzendinformatie

Wij zijn een bedrijf gevestigd in Nederland en verzenden onze producten naar klanten in Nederland en België. Ons doel is om u een transparante en probleemloze verzendervaring te bieden.

Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn in Zaandam, Nederland.

2. Verwerkingstijd en Levertijd

Verwerkingstijd (Handlingstijd): Alle bestellingen worden verwerkt en klaargemaakt voor verzending binnen 1-2 werkdagen (maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen). Bestellingen die na onze dagelijkse cut-off tijd worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt.

Cut-off tijd voor bestellingen: De cut-off tijd voor bestellingen is 17:00 (GMT+1, Amsterdamse tijdzone). Elke bestelling die na dit tijdstip wordt geplaatst, wordt de volgende werkdag verwerkt.

Verzendtijd (Transittijd): De tijd die een pakket nodig heeft om te worden bezorgd nadat het vanuit ons magazijn is verzonden, is als volgt:

  • Nederland (PostNL): 1-2 werkdagen
  • België (DPD): 2-3 werkdagen

Totale Geschatte Levertijd: Uw totale levertijd is de som van onze verwerkingstijd en de transittijd van de vervoerder.

  • Nederland: 1-2 werkdagen (verwerking) + 1-2 werkdagen (verzending) = 2-4 werkdagen.
  • België: 1-2 werkdagen (verwerking) + 2-3 werkdagen (verzending) = 3-5 werkdagen.

Houd er rekening mee dat dit schattingen zijn en dat de levertijden kunnen variëren tijdens piekperiodes of door onvoorziene logistieke vertragingen.

3. Verzendkosten

De verzendkosten worden berekend op basis van de waarde van uw bestelling:

  • Bestellingen tot €49,99: Een vast tarief van €4,95.
  • Bestellingen vanaf €50,00: Gratis verzending.

    De definitieve verzendkosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenproces, voordat u de betaling voltooit.

    4. Uw Bestelling Volgen

    Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met een uniek trackingnummer. U kunt dit nummer gebruiken om de status en locatie van uw pakket direct te volgen op de website van de vervoerder (bijv. PostNL of DPD) of via onze speciale Bestelling volgen-pagina.

    5. Verloren of Beschadigde Pakketten

    Als uw bestelling verloren is gegaan of beschadigd is aangekomen, neem dan onmiddellijk contact met ons op via support@kidzo.nl met uw bestelnummer en een beschrijving van het probleem. Voor beschadigde artikelen vragen wij u om foto's van het pakket en de inhoud mee te sturen. Wij zullen met de verzenddienst samenwerken om het probleem te onderzoeken en zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

    6. Bestelling wijzigen en Adres aanpassen

    We begrijpen dat er fouten kunnen gebeuren. Als u uw verzendadres of andere bestelgegevens moet wijzigen, neem dan binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op. Nadat het pakket is verzonden, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen.

    7. Contact

    Als u vragen heeft over uw bestelling of ons verzendbeleid, neem dan gerust contact met ons op.

    E-mail: support@kidzo.nl
    Telefoon: +31 657472955
    Bedrijfsadres: Kalf 196, 1509 BC Zaandam, Nederland